Mateusz Borek

6,4
1 212 ocen gry aktorskiej
Jako dziennikarz sportowy jest trzykrotnym laureatem Piłkarskich Oscarów Canal+ w kategorii najlepszego komentatora telewizyjnego (2001, 2003 i 2004 r.).
Wystąpił w następujących teledyskach:
- 2006 r. - "Chcę poznać twoją matkę" - Red & Spinache;
- 2023 r. - "Patocelebryta" - Kizo.
Wystąpił w następujących reklamach:
- 2008 r. - kampania reklamowa firmy Castrol (głos), kampania reklamowa telewizji Polsat pt. "Euro 2008 wyłącznie w Polsacie";
- 2013 r. - ambasador kampanii społecznej serwisu SportowaRodzina.pl pt. "Bez kasku nie jadę";
- 2015 r. - internetowa porównywarka ubezpieczeń Superpolisa.pl (głos);
- 2016 r. - Bank Zachodni WBK pt. "#12zawodnik" (wraz z Anną Lewandowską), Konto Godne Polecenia oraz "szybki kredyt gotówkowy" w Banku Zachodnim WBK (wraz z Łukaszem Fabiańskim);
- 2021 r. - marka Puma pt. "Jesteś kotem" (wraz z Joanną Jędrzejczyk, Karoliną Gilon, Jakubem Przygońskim, Urszulą Radwańską, Odetą Moro i Maciejem Janowskim), piwo Tyskie (wraz z Karolem Bieleckim), spot Polskiego Związku Piłki Nożnej zachęcający do wspólnego kibicowania podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2020 (głos), sieć sklepów RTV EURO AGD pt. "Euro, Euro, Euro" (wraz z Wiktorią Gąsiewską, Magdaleną Gessler i Krzysztofem Golonką);
- 2022 r. - wódka Wychowana w Luksusie;
- 2023 r. - piwo Tyskie pt. "Jesteśmy na TY" (wraz z Dariuszem Szpakowskim).

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones